tirsdag den 16. december 2014

Toilettaske til min bror

Uh mit kamera gik i stykker for et par uger siden. Men nu har jeg købt et nyt (lækkert et), så nu kan der blogges igen :-)
Jeg har været i gang med projekt 'lav alle julegaverne selv' og jeg synes tidsplanen er blevet vældig stram. Lige nu er jeg ved at tørre stof, så kan jeg jo lige lave et enkelt indlæg her imens. Gaverne til Færøerne skal, hvis det er rigtigt, af sted i morgen. Det kommer de ikke. Jeg mangler stadig at lave en stjernepude, et par underbukser, fremkalde et foto af ungerne og 2 stk. slips. Og så skal jeg også finde ud af hvordan man egentlig laver et slips. Så forhåbentlig i overmorgen, hvis jeg sidder oppe den halve nat!?
I går fik jeg lavet toilettasken her til min lillebror. Den har lomme og pæne kantabåndsbelagte syninger inden i. Jeg føler altid et ekstra pres når jeg skal give noget i gave, så skal det helst være ordentligt. Jeg har brugt neon gul piping langs lynlåsen. Den er noget mere neon 'i virkeligheden' (jeg skal lige lære at bruge mit nye kamera optimalt).
Til tasken fandt jeg inspiration her og her og lommen er lavet efter denne her. Jeg har brugt et stof stykke der er 50 cm langt og 40 bredt. Jeg har sat nisse på fotoet som skala ;-)
 


 

1 kommentar:

  1. Wauuu hvor er den flot! :-)
    Håber at det lykkedes dig at nå alle julegaverne, det er et ambitiøst projekt :-)
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet