torsdag den 21. maj 2015

Sommermarked

Jeg har haft ødelagt min symaskine og været den foruden i flere dage. 1000 kroner fattigere, men rigere på erfaring, kan jeg så fortælle at det er en dårlig idé at binde elastiksnoren fast til undertrådsspolen med dobbeltknude, når man syer smock. Og ja jeg kan GODT høre hvor dumt det lyder!
Men nu virker den igen, og det er heldigt. Jeg har nemlig fået en standplads til årets sommermarked i Lejre næste lørdag (30 maj 2015). Det er et super hyggeligt og uformelt marked, beliggende i en gammel smuk have. Der er masser af fine hjemmelavede ting, livemusik, øl fra mikrobryggeri, pølser, kage og sjove boder for børn. Helt klart et besøg værd. Jeg var besøgende sidste år og lige siden har jeg gået og leget med tanken om selv at prøve at sælge lidt i år.
De sidste par dage har jeg syet lidt puder til markedet, a la den jeg syede til min venindes fødselsdag. Stofferne og knapperne er alle fra BettyP. Knapperne ligger pt. løst, dem har min mand nemlig lovet at sy i når han kommer hjem, så kan jeg gå i gang med toilettasker imens :-)
 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar