torsdag den 10. juli 2014

Mit overlock 'masterpiece'

Jeg kan slet ikke få armene ned! Jeg har slået min overlocker-frygt i jorden. Jeg har haft en overlocker stående på hylden i laaang tid (vi snakker år). Den har stået der fordi jeg ikke anede hvordan jeg skulle sy på den. Og jeg havde også hørt at det skulle være så svært at tråde sådan en. Lige så længe som den har stået på hylden, lige så længe har den også stået på 'to do' listen.
Derfor har jeg meldt mig til Marapyttas fredagsfix i morgen, i håb om at kunne blive fortrolig med hvordan den bruges. Lige siden i går formiddags har jeg studeret brugsvejledning og set You Tube klip, for bare at komme nogenlunde forberedt til kurset.
For lidt siden trådte jeg så på speederen for første gang. Og voila, så blev prøveklud til savlesmæk. Det er knageme liiige før jeg slet ikke behøver noget kursus i morgen :-p Jeg har sågar også lært at det er en god idé at hæfte ender næste gang, og ikke bare klippe.
Jo, nu føler jeg mig meget parat til i morgen, hvor der skal syes T-shirts ...til DRENGENE selvfølgelig :-) 




1 kommentar:

  1. Jubiii - successoplevelse!! Det er bare skønt, tillykke med det :-)
    Jeg skal med det samme indrømme at jeg var lidt bange for min overlocker den første tid, og at jeg var forbi butikken på et tidspunkt, fordi den opførte sig lidt mærkeligt og så viste det sig at jeg ikke havde fået trådet den ordentligt....
    Ha,ha
    Rigtig god fornøjelse hos Marapytta i morgen :-D

    SvarSlet