søndag den 9. november 2014

Jeg strikker...

Jeg er gået i gang med julegaverne.
I år er jeg mere rig på tid end penge, så jeg planlægger at lave en masse hjemmelavet til jul. Svoger Høgni, den heldige rad, han får sig et hjemmestrikket halstørklæde ;-) Jeg er ikke ferm til at strikke, jeg kan hverken tage ud eller ind, men jeg mestrer da både ret og vrang, så et halstørklæde er et hyggeligt projekt at sidde med på de mørke efterårsaftener (hvor jeg alligevel ikke kan sy, da det larmer for meget i det lille hjem).
Mit aller første strikkeprojekt (og eneste ud over det igangværende) var et perlestrikket babytæppe, som jeg gik i gang med, da jeg ventede Hilde sidste år. Det var der jeg fik styr på både retten og vrangen.
 
Halvvejs gennem svoger Høgnis halstørklæde

Mit første strikkeprojekt, babytæppet til Hilde
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar