søndag den 4. januar 2015

Elefanthue

Efter denne DIY har jeg lavet Hilde en elefanthue. Hun havde i forvejen kun én i strik. Strikhuen er vældig sød, men ikke særlig vindtæt. 
Elefanthuen jeg har syet er vendbar. Til den ene side har jeg brugt noget gråt fleece med stjerner. Jeg købte det i sin tid hos Malika og Rosa. Det skulle have været bagsiden af et 'lappetæppe', men for at være ærlig så bliver det lappetæppe vist aldrig til noget (nu i hvert fald ikke med den grå fleece til bagside). Til den anden side fik jeg brugt den sidste rest kattestof, som jeg fik i julegave.
Desværre synes jeg at ribben er blevet både for bred og for løs, men så ved jeg det til næste gang. Huen passer kun lige, så jeg får sikkert lov at lave en mere inden vinteren er omme.
Huen blev afprøvet i flot vejr i ZOO i dag.
 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar