søndag den 9. august 2015

Baby romper

I sidste uge kom Hildes lille mødregruppe-veninde på besøg, iført sådan en lækker sag! Sådan en måtte Hilde da også eje, tænkte jeg. Og i dag kunne hun så komme til barnedåb i hendes helt egen nye lette, luftige og super søde romper. Mønsteret er det her Carly Bubble Romper og jeg har syet den i Liberty, som jeg har købt hos Tout Petit på Frederiksberg.
Jeg har lavet lidt ændringer i forhold til mønsteret. Fx har jeg ikke lavet den dobbelt (hele vejen). Det er meningen at den skal kunne vendes, men det er min erfaring at jeg alligevel altid har en favorit side. Jeg har dog lavet den øverste halvdel dobbelt, så den bliver pæn i hals og ærmegab. Jeg har også sprunget knaplukningen for neden over. Romperen er så åben bagtil, at den er nem at få af og på. Og Hilde er jo så stor nu. Om jeg fortryder det må tiden vise ;-)
Hatten som Hilde har på, på billederne, er denne her.
 





 

4 kommentarer:

  1. Ganske bedårende! Hvor er det bare et vidunderligt og super-chickt outfit, du (endnu engang) har fået kørt igennem maskinen! Lyder til at dine beslutninger er velovervejet, så jeg tvivler på, at du kommer til at fortryde. Håber I alle havde en dejlig dag! KH Lilly

    SvarSlet
  2. Den var virkelig supersøt - og hun kledde den så fint sammen med hatten :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den yndig - hun ser jo simpelthen bedårende ud :-))

    SvarSlet