fredag den 4. september 2015

To-do/Ta-da #2: Liberty Tunika

Så kom der overdel til bukserne fra i går. Til den her tunika har jeg brugt et meget simpelt kjolemønster fra Stof og stil (nr. 81010), jeg har brugt det før både her, her og her. Egentlig er det her mønster en str. 74. Og Hilde bruger str. 86, men det passer fint som tunika, jeg har blot sat lidt længde på ærmerne og klippet elastikken til halsen en smule længere. Stoffet har jeg købt hos BettyP.
Jeg fik lige fanget Hilde i en solstråle, iført hendes nye 'sæt'.
 


 

8 kommentarer:

  1. Sikke en fin tunika, den passer rigtig godt til hende :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Sødt! Og hele sættet er så fin! :o)

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig tunika - det er blevet et rigtig flot sæt :-) Og sikke en skøn solstråle fanget i en anden solstråle :-)

    SvarSlet
  4. Simpelthen så fint. Liberty er altid et hit.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin.
    Elsker liberty.

    Kh. Linette

    SvarSlet
  6. Hvor er den sød -- tunikaen -- og det er Hilde også :-)

    SvarSlet