lørdag den 31. maj 2014

Vasketøjskurv

Så blev det tid til at skifte den blå IKEA pose ud med en mere anstændig vasketøjskurv.
Med denne lækre 'kurv' fra Ferm Living i tankerne, gik jeg i gang. 
Stoffet og den koralfarvede kant er fra Malika og Rosa. Jeg ville have afstivet posen med noget kraftig vlieseline, men det ville være blevet meget dyrt, da posen er ret stor (h: 60 cm, ø: 40 cm.). Og så kunne jeg lige så godt have smidt de 500 kroner efter den fra Ferm Living.
I stedet fandt jeg noget meget tykt stof i stof 2000, som jeg har brugt som foer/afstiver. Det gør faktisk posen ret tung og virker egentlig ikke super godt, men med den mængde vasketøj vi fører herhjemme er det intet problem overhoved at få kurven til at stå!
Efter jeg havde købt foer stoffet opdagede jeg at Mette havde linket til denne DIY, hvor der bruges den før omtalte IKEA pose som afstiver. Det var dog en formidabel idé, det gad jeg godt at jeg havde set noget før. Men jeg må i gang med nogle legetøjsopbevaringsposer :-)


Vasketøjskurv



2 kommentarer:

  1. Hvor er den sej og godt udtænkt :-) Jeg kan rigtig godt lide læderstropperne, og de står flot til kant båndet :-)
    De blå poser fra IKEA fungerer fint, men jeg ved ikke om de er stive nok til en større pose. Det må komme an på en prøve en dag :-)
    Flot arbejde! :-)
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet