søndag den 8. marts 2015

Strik-pakke fra min mor

Vi er nu et godt team, min mor og jeg. Hun strikker og jeg syr. Og vi overlapper på ingen måde hinanden i vores kompetencer ;-) Og se så her hvad der kom med posten den anden dag: 1 stk. Smillas kjole fra bogen "all you knit is love", 2 stk. veste fra bogen "babystrik på pinde 3" og 1 stk. cardigan fra sidstnævnte. Og rygtet lyder at hun er i gang med endnu en vest i lys gul, som kan bruges til Hilde næste vinter.
Jeg har selv fået fornøjelsen af at vælge knapper, og det er virkelig en fornøjelse. Jeg har været i Husflid på Østerbro og købe knapper. Hvor er det svært at begrænse sig, de har VILDT mange spændende ting der - ikke mindst vintage knapper! Til den rosa cardigan synes jeg der skulle Liberty knapper på. Jeg har selv lavet dem vha. et lille kit jeg har købt i Stof 2000.
 
Tak mor :-)
 
 




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar