tirsdag den 20. oktober 2015

Kids month: børnetøj. EG bukser med bluse

I går aftes gik jeg i gang med et par helt simple elastikbukser til Hilde, fra Elsebeth Gynther bogen. Det skulle bare være sådan nogle der er bløde og passer til det meste. Jeg havde noget karrygult jersey liggende i skabet, så det brugte jeg. I morges erfarede jeg så, at Hilde faktisk ikke har noget i garderoben, der skriger på at blive sat sammen med karrygul. 
Så fik jeg øje på den rest Kokka stof, jeg havde tilbage fra den kjole jeg syede i går. Det passer strålende til karrygul! Og med karrygult skråbånd, så er der vist ikke et øje tørt. Så jeg har i dag transformeret Kokka-resten om til en bluse med skrålukning, fra samme bog som bukserne. Begge dele er syet i str. 2 år.
Det endte med at blive et helt sødt sæt.




5 kommentarer:

  1. Lækkert sæt.

    Kh. Linette

    SvarSlet
  2. Sikke et dejlig sæt og dejligt at få brugt lidt rester.

    SvarSlet
  3. Simpelthen så fint og dejligt du fandt hvad du søgte i resterne :-)

    SvarSlet
  4. Det er bare et lækkert sæt, Kate :-))) Har syet tonsvis af busker til Bettefisen efter netop det mønster ;-) Men uuuh hvor jeg kender det der med at sy enten en bluse eller et par busker, og så er der bare INTET i garderoben, som det passer sammen med!

    SvarSlet
  5. Et lekkert sett! Jeg er stor fan av oppskriftene til Gynther :)

    SvarSlet