søndag den 18. oktober 2015

Kids months: accessories. Dracula kappe

Ivar vil være Dracula til Halloween og han synes at kappen ligesom skulle stå lidt op i nakken. 
Til formålet har jeg brugt en allerede eksisterende Darth Vader kappe fra udklædningsstativet. Til 'stå-op-i-nakken-delen' har jeg brugt to lag sort filt, limet sammen med limpistolen. Så har jeg syet et lille indsnit i nakken og sat velcro i foran, så den kan lukkes under hagen. Samt et stykke velcro i nakken, så den kan sættes sammen med Darth Vader kappen. Filten er lige til at forme, så den kan få lidt svaj ude i siderne. På selve dagen tænker jeg at han får en højhalset bluse under, så kappen ikke skiller og kradser under hagen. 
Og så skal der selvfølgelig smørelse i håret, hugtænder og lidt sorte skygger i ansigtet. Jeg elsker Halloween!
Projektet tog ca. 7 min., det kostede næsten intet og drengen er glad :-D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar