onsdag den 29. juni 2016

Raglan t-shirt med ællinger

Jeg var lige et smut forbi Magasin i går sammen med Hilde, der er jo udsalg. Jeg tog lige en hurtig runde i børnetøjsafdelingen, jeg bliver så inspireret til syprojekter når jeg går rundt der. Jeg havde dog tænkt mig at købe en t-shirt til Hilde, hun mangler t-shirts, og hun elsker t-shirts. Hun elsker faktisk alt hvad der minder om det hendes brødre går i. Og de går i T-shirts. De går også med kasket. Så den fine Liberty sommerhat jeg syede til Hilde bliver faktisk aldrig brugt. Det gør derimod en blå/orange alt for stor kasket med Dusty flyvemaskine på.
Nå men jeg fandt ikke nogen t-shirt til Hilde, så Hilde skreg - og skreg - så jeg lovede hende at sy hende en t-shirt så snart vi kom hjem - med ællinger på. Den købte hun! Hun er nemlig vild med print på hendes tøj. Især dyreprint. 
Her er den så, syet i str. 86/92, den er rigelig stor til Hilde på 2 1/2 år. Den er syet efter Minikreas raglan mønster.
Hun har danset rundt i den siden hun fik den på.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar