onsdag den 15. juli 2015

to par lange 'shorts'

Ivar (på 5) og Aslak (på 7) fik sig nye shorts i dag, sådan nogle man ikke får hudafskrabninger på knæene i, hvis man falder. Drengene var selv med i Stof 2000 og vælge kantebånd og strygemærke, de der strygemærker får mine drenge helt op og ringe, de elsker at vælge strygemærker. Og jeg kan godt leve med dem, når nu det gør dem så begejstrede for hjemmesyede benklæder. Der skete godt nok lige det, at jeg kom til at sætte Aslaks kantebånd og strygemærke på Ivars bukser (de små) og vice versa, slet slet ikke godt, men jeg er nu tilgivet, de var heldigvis ikke så forskellige. 
Jeg har brugt samme fremgangsmåde som jeg brugte til de her sidste sommer. Ivars bluse er også fra sidste sommer, den passer stadig.
 







 

2 kommentarer:

  1. Så tøffe de ble - riktig praktiske også. Lurt med litt lengde på dem :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare seje og smarte! Ja, strygemærker er noget, der kan få begejstringen frem - også herhjemme! Jeg er selv fan af lidt længere shorts netop af den grund, som du skriver!

    Jeg kunne altså ikke lade være med at trække på smilebåndet, da jeg læste om din uintentionelle ombytten af div. strygemærker og bånd :-)))) Godt at det til sidst blev accepteret og familiefreden igen kunne lægge sig ;-)))

    SvarSlet