søndag den 8. maj 2016

Bloomers

Jeg har så småt kastet mig ud i at sy på bestilling, der er godt nok kun én kunde i butikken, men hun har bestilt flere ting. Jeg har tidligere haft det lidt svært ved tanken om at sy på bestilling, hvad nu hvis det ikke passer, eller hvis køberen ikke er glad for det færdige produkt. Men det prøver jeg nu at sætte mig ud over. Desuden er det Hildes pædagog der er kunden, og hun har jo set det jeg laver flere gange (på Hilde).
Hun havde bl.a. et ønske om et par bloomers magen til nogle hun i forvejen havde fra Norlie. Så jeg har prøvet at gøre dem efter, det er vist gået meget godt. Pigen jeg syr til er 5 år, og det er en meget fin detalje kun at lave elastik på et stykke af benet, så er de ligesom en blanding af bloomers og shorts, og ikke så baby-agtige som hvis der var elastik hele vejen rundt.
Stof: Liberty ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar