lørdag den 28. juni 2014

To do - ta da # 5: Juniorsengesæt med pipingbånd og knaplukning

Så er det blevet tid til dyne-rokade herhjemme. Hilde må ud af babydynen og ind i juniordynen. Ivar måtte så ud af juniordynen og ind i den voksne. Egentlig har jeg masser af sengetøj til juniordynen, men jeg synes at Hilde skal have mindst ét sæt med et piget look. Så det har jeg lavet, efter Annas DIY. Jeg er meget taknemmelig, det er blevet rigtig fint synes jeg. Også, på opfordring, et særligt tak til manden min, som har syet alle knapperne i (trods en hård dag på arbejdet)! :-)

Juniorsengesæt med pipingbånd og knaplukning
Dynebetrækket


Dynebetrækket og bagsiden af hovedpudebetrækket

ta daa - med dyne og pude i :-)

Min model som ikke fatter hvad hun nu skal lægges i seng for midt i det hele

6 kommentarer:

  1. Sikke noget skønt sengetøj og dejligt med en mand der gider sy knapper i.
    Fantastisk FOTO af Hilde:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Det er virkelig en kamp for mig når noget skal syes i hånden, så det er faktisk dejligt at han gider.

      Slet
  2. Hvor er det sødt! Og Hilde med!

    SvarSlet
  3. Sikke et flot sengesæt og modellen er da helt fantastisk med det ansigtsudtryk :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og ja det er et fint udtryk hun har hér ;-)

      Slet