onsdag den 4. juni 2014

To Do - Ta Da udfordring

Jeg har meldt mig til To Do - Ta Da udfordringen. Så skal der kreeres! Jeg glæder mig allerede til at komme i gang, og forhåbentlig nå det hele ;-)

1. færdiggøre Hildes gule sommer shorts-dragt (...fra helvede), forklaring følger når den er færdig!
2. lære at lave knaphuller (apropos Hildes gule sommerdragt fra helvede)
3. leopard kjole til Hilde
4. Blåblomstret tunika til Hilde
5. Lilla posebukser til Hilde
6. Grøn retroblomstret jersey nederdel til MIG ;-)
7. juniorsengesæt med pipingbånd til Hilde
8. et par vikinge posebukser til Ivar
9. en make-up pung til mig
10. et lille gardin til køkkenvinduet (så jeg ikke behøver hilse på samtlige der går forbi ude i gården)

Jaah, og så er det i gang ...med at sprætte gul sommerdragt op ...igen

5 kommentarer:

  1. Lækre ting du har på to do-listen - glæder mig til at følge med:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Spennende "to do" liste - jeg følger med :)

    SvarSlet
  3. Glæder mig umådeligt til at se den famøse gule sommerdragt - og alle de andre på listen.!
    Knus fra Matilde

    SvarSlet
    Svar
    1. ha ha det gør jeg virkelig også ;-) ...men den er vist lige ved at være der
      .

      Slet
  4. Spændende projekter! Melder mig straks som fast læser!

    SvarSlet